Tuesday 8 March 2011

Memang Sial

Oh kau,
aku tak tahu kenape,
aku dapat rasakn yg aku lgsg tak dapat memahami kau,
aku dapat rasakn kau tak sukekn aku,
aku dapat rasakn kau memandang seseorang,
aku dapat rasakn kau sukekn seseorang,


sial,
kenapa aku rasa kecewa sgt,
kenapa aku menjerit di dalam hati keseorangan,
kenapa aku tercakap 'mampus sme kau' td,


mgkin sebab aku sgt sedih,
mgkin sebab aku marahkn kau,
mgkin sebab aku ingin cuba melupakan kau,
mgkin sebab aku terlalu cintakan kau,
mgkin sebab aku terlalu takut kau sukekn org lain,


sial,
aku terlalu sukekn kau,
aku terlalu cintakan kau,
aku terlalu suke melihat kau dihadapanku,


TAPI aku lagi terlalu suke melihat kau bahagia,
mgkin aku boleh temukan kau dgn seseorang yg kau suke,


i love u,
and i will do anything to see u happy,eventhough i have to scrifice my happiness.

No comments:

Post a Comment