Monday 7 March 2011

About U

kau sgt cntik,
kau sgt baek,
kau sgt berbudi bhase,
sgguh penyabar,
tp,bg ssetengah org,kau cume org biase,dan tidak pernah dihargai.tp aku berharap kau mghargai aku.
mgkin kerana kau adalah yg satu utk aku.


ape yg kau pki,
ape yg kau kate,
ape sje yg kau buat,
semuanya sgt indah bg aku.
tp bg ssetengah org,kau cume wnita biase,xpnh dijeling walau sketike.tp aku setiap mse mahu melihat kau.
mgkin kerana aku sudah jatuh hati pada kau.


kau senyum pada aku,
kau marah pada aku,
kau pndang pada aku,
kau ejek aku,
xpnh aku bosan.
bahkan bila kau senyum,marah,pndang,ejek pada org lain,dlm hati,aku berharap kau cuma buat demikian padaku,


semua yg kau kata,aku amik berat.
cuma kau yg xthu.
lagu kesukaan kau,
wrna kesukaan kau,
baju kesukaan kau,
aku sggup duduk dan dengar apa saja yg kau katakn sepanjang hayatku.


i love u,
and i will do anything to see u happy,eventhough i have to scrifice my happiness.

No comments:

Post a Comment